Մարքեթինգ սոց֊ցանցերում
Այսօրվա թվային դարաշրջանում սոցիալական լրատվամիջոցների մարքեթինգը (SMM) դարձել է բիզնեսի համար ամենաուժեղ գործիքներից մեկը՝ մատակարարելու հաճախորդների հետ փոխազդեցություն, բարձրացնելու բրենդի տեսանելիությունը և խթանելու վաճառքները: Հարյուրավոր ակտիվ օգտվողներ ունեցող Facebook, Instagram, LinkedIn և Twitter պլատֆորմների շնորհիվ սոցիալական լրատվամիջոցները առաջարկում են համեմատության մեջ չկատարվող հասանելիություն և թիրախավորման պոտենցիալ: Այս ուղեցույցը բացատրում է, թե ինչ է սոցիալական լրատվամիջոցների մարքեթինգը, ինչու է այն կարևոր բիզնեսի համար և ինչպես կառուցել արդյունավետ ռազմավարություն՝ առավելագույնի հասցնելու ձեր առցանց ներկայությունը:
Ի՞նչ է սոցիալական լրատվամիջոցների մարքեթինգը: Սոցիալական լրատվամիջոցների մարքեթինգը պրոցես է, որը ներառում է բրենդի, արտադրանքի կամ ծառայության առաջխաղացում սոցիալական լրատվամիջոցների պլատֆորմների միջոցով: Սա ներառում է գրավիչ և ներգրավող բովանդակության ստեղծում և կիսում, որը նպատակ ունի գրավել օգտվողներին, կառուցել բրենդի հավատարիմություն և ի վերջո խթանել կոնվերսիաները: SMM-ը միավորում է ստեղծագործականությունը, վերլուծությունը և գովազդը՝ կապ ստեղծելու նպատակային լսարանի հետ, բարելավելով թե՛ բրենդի ճանաչելիությունը, թե՛ հաճախորդների ներգրավվածությունը: